Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:09:54+01:00
Dla każdego chrześcijanina sakramenty święte ustanowione przez Chrystusa są znakami łaski, przez które udzielane nam jest życie Boże. Sakramenty potrzebne są nam także do np. poprawiania swych błędów (sakrament pokuty), do głębszego poznawania naszej wiary i przyjmowania do naszego serca Chrystusa (sakrament eucharystii). Do przyjmowania sakramentów potrzebne jest nam odpowiednie wprowadzenie. Do poszczególnych sakramentów jesteśmy przygotowywani podczas zajęć religii.
Sakramenty święte przeznaczone są dla żywych i dla wierzących. W Kościele katolickim istnieje łącznie siedem sakramentów
1 5 1
2010-03-11T21:25:29+01:00
1.Chrzest
2.Bierzmowanie
3.Eucharystia(komunia św.)
To są sakramenty do których przystępują dzieci i młodziesz. Więc rozwięzanie na pytanie będzie "tak". Kazde dziecko ktore wierzy w Pana Boga powinno pryzjac chryest, a nastepnie komunie sw., a nastepnie bierzmowanie. W naszym swiecie sa mozliwe chrzszty dla doroslych ale i dla dzieci i modziezy.