Odpowiedzi

2010-03-11T21:00:44+01:00
Oczyszczanie plaż,
bardziej przestrzegane zakazy wyrzucania śmieci,
ograniczenie połowy ryb,
2010-03-11T21:01:25+01:00
1. mozna oczyscic baltyk
2 mozna poprawic dno baltyku
3 zabronic wyrzucac smieci do morza
4 nie wybudowywac oczyszczalni sciekow do morza
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T21:03:45+01:00
- zaprzestanie przewozu ropy naftowej itp substancji w tankowcach, których awarie mają bardzo szkodliwy wpływ na nasze morze
- zakładanie specjalnych oczyszczalni wód
- powołanie specjalnego zespołu do wywoływania odpadów składowanych na dnie Bałtyku