Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:06:15+01:00
Gęstość-stosunek masy substancji do jej objętości:d=m przez v ( trzeba zapisać w ułamku
13 4 13
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T21:06:17+01:00
Gęstość stosunek masy substancji do zajmowanej objestości, czyli ile wazy dana objetosc ciala wzor masa/objetosc
9 3 9
2010-03-11T21:06:37+01:00
Definicja: Wielkością charakterystyczną dla każdej substancji jest jej gęstość.


Wzór: kg/m3 ; g/cm3
9 1 9