Dein Stundenplan ist weg. Was hast du am freitag? Schreibe an deinen Freund/deine Freundin eine E-Mail und frage danach. [Zgubiłeś/łaś swój plan lekcji. Jakie lekcje masz w piątek? Napisz ko kloegi/ koleżanki e-mail, w którym poprosisz o potrzebne Ci informacje.]

Zupełnie nie wiem jak to zrobić;[ proszę o pomoc.

2

Odpowiedzi

2010-03-11T21:06:34+01:00
Wpisz w google "google tłumacz", kliknij w pierwszy link. Ustaw sobie polski/niemiecki, piszesz po polsku a to tłumaczy na niemiecki. ostatnio dostałam z tego translatora 6 polecam ;)
55 2 55
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:11:48+01:00
Hallo Anna,
ich habe mein Stundenplan verloren. Kannst du mich unsere stundenplan fur freitag schreiben?
Danke schon.
Deine Makarenka :)


fur- nad u kropeczki dwie
schon - nad o kropeczki dwie

tłumaczenie:
czesc Ania,
zgubilem nasz plan lekcji. Możesz mi napisać nasz plan lekcji na piątek?
Dziekuje bardzo.
19 5 19