Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:10:34+01:00
Http://fizyka.org/?teoria,2,3 <-- na tej stronie znajdziesz Ruch jednostajny prostoliniowy

http://fizyka.org/?teoria,3,2 <-- ruch jednostajnie przyspieszony

http://fizyka.org/?teoria,3,3 <-- Ruch jednostajnie opuzniony


na tych stronach znajdziesz wszystko co potrzebujesz do danego ruchu :0 mam nadzieję że pomogłam :)
3 3 3
2010-03-11T21:15:18+01:00
1.Ruch jednostajnie prostoliniowy, nazywamy taki ruch, w którym:
-torem ruchu ciała jest linia prosta,
-w kolejnych jednakowych odstępach czasu ciało pokonuje jednakowe drogi.
V=s/t - wzór
2.Ruch jednostajnie przyspieszony, nazywamy taki ruch, w któruch kolejnych jednakowych odstępach czasu prędkość wzrasta o taka samą wartość.
A=v/t - wzór


6 4 6