Odpowiedzi

2010-03-11T21:20:04+01:00
Etylowy: Podstawowy składnik leków
- ma właściwosci bakteriobojcze
-stosowany do produkcji farb, perfum, lakierow
-jest rozpuszczalnikiem dla wielu substancji.
Nie mozna prowadzic poniewaz osoba jest pod wpływem alkoholu, alkohol działa na człowieka ogłuszająco... Człowiek po alkoholu jet pod jego wpływem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:24:26+01:00
1). nie można ponieważ wzrok staje się zaburzony, widzimy podwójnie i niewyraźnie, z opóźnieniem reagujemy
2.naprzykład chromatografią gazową:)Można destylować sybstancję podejżaną i zbierać gówna z temperatury podobnej do temperatury wrzenia CH3OH. Opiera sie głównie na destylacji i temperaturach wrzenia odpowiednich do tych substancji.
2 4 2