I have got a pet. It is budgie. Its name is Pipik. He is three years old. Pipik has blue plumage. Its head is color white. He has small legs and long feathers. Pipik has small black eyes and small , orange beak. He can say hello to me everyday morning. He can fly and talk. I like listen, when nicely loud sings. Pipik is sweet and funny. Pipik is special , because eats millet with hand and creates a pleasant atmosphere at home. A budgie is my best friend.

Moglibyście mi to przetłumaczyć i sprawdzić czy jest to dobrze zapisane ?;)
Proszę za to 15 pkt

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:15:43+01:00
Mam zwierzątko. to jest papuga. ma na imie pipik. ma 3 lata. ma niebieskie upierzenie. jej głowa jest koloru białego. ma małe nogi i długie pióra. pipik ma małe czarne oczy i mały pomarańczowy dziób. potrafi powiedzieć mi cześć każdego ranka. umie latać i mówić. lubię słuchać gdy ładnie śpiewa. pipik jest słodki i wesoły. pipik jest specyficzny, ponieważ je proso nogą (paw - łapką) i stwarza miłą atmosferę. papuga jest moim najlepszym przyjacielem

praca napisana poprawnie, tylko zamiast hand moim zdaniem powinno być ''paw''
2 5 2
2010-03-11T21:22:24+01:00
Mam zwierze,ktore jest ....Ma na imie Pipik.Ma 3 lata.Pipik ma niebieskie upierzenie i biala glowe.Ma male nozki i dlugie piora.Pipik ma male czarne oczka i pomaranczowy dziob.On fotrafi powiedziec czesc do mnie kazdego ranka.Potrafi latac i mowic.Lubie sluchac jak glosno i ladnie spiewa.Pipik jest slodki i zabawny.Jest wyjatkowy poniewaz je proso z reki i stwarza spokojna atmosfere w domu....jest moim najlepszym przyjacielem.
Sorki za te kropki ale nie wiem co to znaczy;*
1 5 1