Odpowiedzi

2010-03-11T21:15:42+01:00

Jan Paweł to papież kochany
I przez dzieci bardzo lubiany
Gdy dotknął reką czoła naszego
czuliśmy ciepło pana naszego
on zawsze cieplem otaczał nas
i lubił przytulac nas
..... dalej nie mam pomysłów...


mysle ze pomogłam ;)



(: :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:28:49+01:00
Jan Paweł II przyjaciel dzieci

Polski człowiek, na skalę światową,
Wszystkich zachwyca swym pismem i mową.
Pisze dla dużych i małych dzieci,
każdy maluch do książeczki leci.
Bo Jan Paweł II to przyjaciel jest ich,
zapytaj każdego z tak wielu dzieci tych.
Jest to papież bardzo lubiany,
przez zwłaszcza dzieci wielce kochany.

Mam nadzieje, że pomogłem, ale więcej pomysłów nie mam :(
Jest 8 linijek, więc powinno wystarczyć :)
4 4 4