Odpowiedzi

2009-10-24T15:41:30+02:00
Czy występuje tłuszcz w :
nasionach słonecznika ?- tak
łuskanych orzechach włoskich ?- tak
migdałach ?- tak
żółtym serze ? taaak i to dużo go. :-)
ugotowanym białku kurzego jaja ?- Na 90% tak.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T15:41:51+02:00
Nasionach słonecznika -jak najbardziej występuje tłuszcz ponieważ ze słonecznika wytłacza się olej słonecznikowy
łuskanych orzechach włoskich -nie występuje tłuszcz tylko tzw. sącz
migdałach - też nie występuje olej bo migdały są gładkie jeżeli by występował tłuszcz to serwetka by się utłuściła
żółtym serze - w żółtym serze występuje tłuszcz ponieważ jest zrobiony z mleka a mleko zawiera tłuszcz
ugotowanym białku kurzego jaja-jajko nie zawiera tłuszczu
2 5 2
2009-10-24T15:42:01+02:00