Odpowiedzi

2010-03-11T21:12:15+01:00
Naprzykład od trzeńsienia ziemi w wodzie morze się utworzyć ogromna fala zwana tsunami która niszczy wszystko co ma na drodze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:20:23+01:00
Woda jest piekielnie groznym żywiołem ponieważ podczas sztormów i huraganów przyjmuje potężną siłę i doprowadzją do ogromnych strat nie tylko w gospodarstwie ale staje się ogromnym brzemieniem dla człowieka .woda może sprawić że będziemy chodzić o głodzie i spać bez dachu nad głową. wody nie jesteśmy w stanie szybko zatamować.
1 5 1
2010-03-11T21:25:26+01:00
Przez wodę może stać się wiele zniszczeń zwłaszcza przez wody takie jak tsunami cyklony itp. Zabija ona miliony ludzi i niszczy równie dużo budynków.Gdy powstaje fala rośnie ona coraz bardziej kiedy zbliża się do brzegu.