Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:20:42+01:00
Były sobie dwa koziołki,
Jeden się przechwalał wiele,
Bo jutro miał mieć wesele.
A ten drugi zagubiony,
smutny był poważnie,
bo już nie mógł sobie poradzić,
w każdej trudnej sprawie.
Tak się ten pierwszy chwalił, aż
sobie rogi połamał.
Wstyd mu było wyjść na polankę,
bo robi miał długości kciuka.
Morał tej bajki jest taki:
"ten najlepszy, co się najmniej chwali".
56 2 56
2010-03-11T21:21:01+01:00
Były sobie zwierzeta:
-zając
-królik
-kot
-mysz
zając mówi do wszystkich hej wy !!! Ja jestem najleprzy !!! nie taki jak królik kot lub mysz !!! jestem leprzy!!!
królik na to: wcale nie!!! ty nieznasz sie !!! a na to kot : Ja jestem piekny milusi dostojny i wszyscy mnie kochają !!! mysz na to mówi: kocie wcale niejesteś najleprzy już wole zająca !!!:D a zając : Wiecie co? jestem od was mądrzejszy o 10000000% wienc ide się napić świerzej wody z jeziora Króla ;) zając pije...:P I PIJE...PIJE..PIJE....I PIJE... nagle zobaczył wipił całą wodę przychodzi do niego królik i mówi "Ten najleprzy co się najmniej chwali" a na to zając : a co mnie coś boli? coś mi się stało? królik wyjął igłę i???.....i??? I BUM !!! zając polecial w chmury i jesczze dalej a słóch po nim zaginął a wszyscy oprócz zająca mówią: "Ten najleprzy kto się najmniej chwali"

:) ;) chcialabym naj.....dasz mi? prooosze;)dam fotkę tego kotka co się przechwalał ale mniej niż zając
9 2 9
2010-03-11T21:23:37+01:00
Był zajączek i też mrówka.Mrówka byłą tak malutka , a zajączek taki duży i się chwalił z uszów dużych. Mrówka i zajączek byli kumplami więc się w podróż długą udali.Kiedy mrówka sępa zobaczyłą to się w norze szybko skryła ! A zajączek się nie zmieścił , bo mu chwali pięty przeszkadzały .



Może dostane naj ?? Sama wymyślałąm !!
11 3 11