Przetłumacz
gdzie jest moja ksiazka
2 leży na biórku w twoim pokoju
3.gdzie jest moja torba na wf
4.nie wiem być może jestw szafie
5gdzie są kluczyki do samochodu
6one leżą na dywanie
7.twoje okulary lezą na stole
8 czy kot jes t w koszyku
9.nie mam pojecia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T21:21:12+01:00
1. Gdzie jest moja książka?
2. Leży na biurku w twoim pokoju.
3. Gdzie jest moja torba na wychowanie fizyczne?
4. Nie wiem, być może jest w szafie.
5. Gdzie są kluczyki do samochodu?
6. One leżą na dywanie.
7. Twoje okulary leżą na stole.
8. Czy kot jest w koszyku?
9. Nie mam pojęcia.


1. Wo ist mein Buch?
2. Liegt auf dem Tisch in Ihrem Zimmer.
3. Wo ist meine Tasche für den Sportunterricht?
4. Ich weiß nicht, vielleicht ist es in den Schrank.
5. Wo sind die Autoschlüssel?
6. Sie liegen auf dem Teppich.
7. Ihre Gläser auf dem Tisch liegen.
8. Ob eine Katze in den Korb?
9. Ich weiß es nicht.
2010-03-11T21:21:53+01:00
1 Wo ist mein Buch?
2 Dein Buch liegt an Schreibtisch in dein Zimmer.
3 Wie ist mein Beutel?
4 Ich weiß es nicht, vielleicht ist in Schrank
5. Wie ist die Schlüssel an ein Auto?
6. Sie liegt an ein Teppich
7. Dein Brille liegt an ein Tisch
8. Die Katze ist in ein Korb?
9 Keine Ahnung