Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T21:20:55+01:00
1. niemiecki jest przyjazny,najlepszy ,łatwy
2.wybierz niemiecki to twoja droga do kariery
3.łatwo szybko solidnie nauczysz sie niemieckiego
4.lekcje sa prowadzone w przyjemnej atmosferze,piszemy zaproszenia dialogi notatki i inne
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:22:37+01:00
A któa to szkoła ??

1.NIEMIECKI TO NAJLEPSZY JĘZYK NA ŚWIECIE...
2.Jak uważasz niemiecki czy ang. sam oceń sytuację...
3.Nie zniechęcaj się tak łatwo... wróć i wybierz język niemiecki :))
4.Co ci bardziej pomoże ?? NIEMIECKI!!
5.Tylko dzięki j.niem. będziesz mógł wybrać dobrą droge do kariery :)
4.eins, zwei, drei... widzisz jakie to PROSTE?...!!...