Odpowiedzi

2009-10-24T15:42:33+02:00
A)1,75*28=49
b)1,005*4=4,02
c)2,1*52=109,2
d)0,76*45=34,2
e)0,999*250=249,75
f)0,975*32=31,2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T15:45:51+02:00
A) o 75% większą od 28,
0,75*28=21
28+ 21 = 49

b) o 0,5% większą od 4
0.5*4=2
4+2=6

c) o 110% większą od 52
1.1*52=57,2
52+57,2=109,2

d) o 24% mniejszą od 45
0,24*45=10,8
45-10,8=34,2

e) o 0,1% mniejszą od 250,
0,001*250=0,25
250-0.25=249.75

f) o 2,5% mniejszą od 32
2,5% liczby 32= 0,8
32-0,8=31,2