Prosze o przetłumaczenie na językn niemiecki:)

Przykro mi że zostałeś okradziony. Napewno wszystko będzie dobrze. zostaw sprawe w rękach policji. wrazie potrzeby służe pomocą w załatwianiu formalności. jesli można wiedzieć co ci dokladnie skradziono?

2

Odpowiedzi

2010-03-11T21:21:20+01:00
Es tut mir leid, dass Sie beraubt wurden. Sind Sie sicher, alles wird gut. überlassen, in den Händen der Polizei. wrazie Bedarf können Sie Hilfe im Umgang mit Formalitäten. wenn Sie genau wissen, was Sie gestohlen?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T21:27:44+01:00
Przykro mi, że zostałeś okradziony. Na pewno wszystko będzie dobrze. Zostaw sprawę w rękach policji. W razie potrzeby służę pomocą w załatwianiu formalności. Jeśli można wiedzieć, co ci dokładnie skradziono?


Es tut mir leid, dass Sie beraubt wurden. Für Sie sicher, dass alles wird gut. Lassen Sie die Angelegenheit in den Händen der Polizei. Falls erforderlich, diene ich mit im Umgang mit Formalitäten. Wenn Sie genau wissen, was Sie gestohlen?