Odpowiedzi

2010-03-11T21:23:28+01:00
Mozesz np. opowiedziec o jakimś chłopcu który zabujał sie w dziewczynie i zrobił zakład z kolegami o to ze bedzie z nią chodźić ale ona do nie lubie i chce dać jej pieniądze za randki a ona na to miłośći nie da sie kupić xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:26:54+01:00
Można to udowodnić w bardzo prosty sposób.
Odpowiedz brzmi:
Wiele ludzi twierdzi że w ich zyciu pieniądze to wszystko co mają i są one najważniejsze dla nich. jednak nikt nie myśli o tym że choć mamy dość pieniędzy to nie dają nam one szczęścia. Zdrowie to najważniejsza rzecz jaką posiadamy bo bez niego nie jesteśmy w stanie nic zrobić ale jego nie można kupić nawet za największe pieniądzem. Podobnie jest z wiedzą bo aby ją zrobić potrzeba ciężkiej pracy i wytrwałości a co z tego że kupimy program do nauki języka obcego wydamy pieniądze jak sami nie będziemy chcieli się go nauczyć. Ludzkich uczuć tez nie jesteśmy w stanie kupić. Bo to zdobywa się przez długi czas a uczucia zdobyte za pieniądze są fałszywe.