Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T15:45:52+02:00
Ubierali się w dostojne szaty, często czerwone (bo czerwony to kolor królewski). Lubili zapijać się dorgimi trunkami (głównie winem). Nie jestem pewna, czy dobrze. Miałąm to rok temu :).
2009-10-24T15:46:01+02:00
Szlachta zajmowała w panstwie wysoką pozycję.
ubierali sie bogato w drogocenne stroje.
jedli co chceli duzo miesa urządzali uczty pili wino