Odpowiedzi

2010-03-11T21:28:16+01:00
Serdecznie Zapraszam ............(kogo?) na wspaniałe wakacje które odbędą się w dniu .........(kiedy?). Życzymy wspaniałych wakacji.
2010-03-11T21:28:17+01:00
Serdecznie zapraszam ..... na wakacje do Hiszpanii którę odbędą sie ..... Samolot odjeżdża o godz ......
sabina 1998
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:41:18+01:00
ZAPROSZENIE Serdecznie zapraszam panów oraz piękne panie na świetne i gorące wakacje do Hiszpanii . W naszym kraju znajdziecie państwo nie tylko przemiłych ludzi , każdego z naszych hoteli dewizą jest " Spełniać wasze życzenia to nasze skryte marzenia".
Oferujemy również wycieczki po całej Hiszpanii i kursy językoznawcze. Zapewniamy że na pewno nie będziecie się tu nudzić gdyż na takie rzeczy tu nie ma tu czasu. Restauracje , muzea, bary, plaże , morza to tylko niektóre z przyjemnośći które oferujemy. Przyjedz i sam się przekonaj.