Odpowiedzi

2010-03-11T21:28:28+01:00
Najbardziej lubie plastyke poniewaz bardzo lubie malowac,szkicowac i kolorowac. Ten przedmiot pomaga mi sie zrelaksowac.
7 3 7
2010-03-11T21:29:56+01:00
Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest plastyka. Uwielbiam rysować, malować i ogólnie robić wszystkie rzeczy związane ze sztuką. Gdy jestem na lekcji plastyki i maluję czuję, że mogę wyrazić siebie i swoje uczucia. Mam wtedy wrażenie, że jestm prawdziwą artystką.
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:33:49+01:00
Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest plastyka.Lubię ją, ponieważ na tej lekcji nigdy nie jest nudno,zawsze robimy ciekawe rzeczy.Również dlatego,że moją pasją jest rysowanie,malowanie i szkicowanie.Zajmuję się tym nie tylko w szkole,lubię czasem usiąść w domu i sobie porysować.
7 4 7