Może ktoś zamienić mi równoważniki zdań na zdania ;D z góry THX ;]
1 spotkanie malarza.
2 postanowienie pszczułki .
3 malowanie ula.
4 niezadowolenie królowej.
5 gniew królowej.
6 Nadejście zimy.
7 zdumienie królowej.
8 niezadowolenie pszczółki.
9 radość Bez- Bez.

2

Odpowiedzi

2010-03-11T21:32:48+01:00
1 malarz spotyka kogoś.
2 Pszczółka czyni postanowienie .
3 malowano ul.
4 Królowa była niezadowolona.
5 Królowa rozgniewała się.
6 Nadchodzi zima.
7 Królowa zdumiała się.
8 Pszczółka okazuje niezadowolenie
9 Bez- Bez cieszy się.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T21:41:38+01:00
1.Pszczoła spotyka malarza.
2.Pszczółka postanawia.
3.Bez-Bez maluje ul.
4.Królowa jest niezadowolona.
5.Królowa się złości.
6.Nadchodzi zima.
7.Królowa się zdumiewa.
8.Pszczółka jest niezadowolona.
9.Bez-Bez się cieszy.
4 5 4