Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:34:00+01:00
Oto super nowa zupka chińska w nowych smakach "Jak u mamy"!
Pamiętasz te zupki gotowane przez Twoją babcie?
Te czasy chcemy Ci właśnie przypomnieć!
Kup nową zupke i rozpłyń się w smaku.
Smakuje wysmienicie, a kosztuje niewiele!
Tylko 1,59zł.
2010-03-11T21:36:47+01:00
Chcielibyśmy przed Państwem sprezentować nanjnowszy hit tego roku zupka chińska jak u mamy. Nasz zupa to nie to co w sklepach saam chemia i nic więcej! W naszym produkcie znajdziecie same zdrowe produkty a w dodatku ekologiczne, do produkcji nie stosujemy żadnej chemi tylko to co nam dała matka natura. W naszej ofercie znajdziecie: Rosół babci ...., Pomidorówka cioci ...., Grzybowa wujka .... itp. Kto spróbował odrazu zakochał się naszych zupkach, możemy je porównać do nieba w gębie