Do podanych nazw organizmów dopasuj właściwe pojęcia.
paw-
bakteria-
dżdżownica-
sęp-
stułbia-
motyl-

Pojęcia: fermentacja mlekowa, rozwój złożony, dymorfizm płciowy, pączkowanie, saprofag, padlinożerca


Proszę jak najprędzej !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T15:48:15+02:00
Paw- dymorfizm płciowy
bakteria- fermentacja mlekowa
dżdżownica- saprofag
sęp- padlinożerca
stułbia- pączkowanie
motyl- rozwój złożony
194 4 194
2009-10-24T15:51:38+02:00
Paw- dymorfizm plociowy
bakteria- fermentacja mlekowa
dzdzownica- saprofag
sep- padlinozerca
tlubia- paczkowanie
moty- rozwoj zlozony
154 3 154