Odpowiedzi

2010-03-11T21:31:38+01:00
0,32*200g=64g - ilość tłuszczu w całej czekoladzie

64g:4=16g - ilość tłuszczu w ¼ czekolady

Odp.: Po zjedzeniu ¼ tabliczki gorzkiej czekolady dostarczamy organizmowi 16g tłuszczu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:36:09+01:00
1/4 * 200 = 50 g
50g -- 100%
x -- 32%

x*100% = 50g *32%
x=50g *32% / 100%
skracamy procenty i100 z 50 więc wychodzi 32g/2 = 16 g

odp. 1/4 tabliczki czekolady dostarcza 16g tłuszczu :)

powinno byc tak :):) licze na naj :):)