Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:51:37+01:00
Alina:
- szczera
- spokojna
- naprawdę zakochana w Kirkorze
- kochająca swoją matkę
- myśląca o cierpieniu innych
- ma ciepłe serce
- najważniejsza dla niej jest rodzina
- obojętna na bogactwo
- opiekuńcza
- pracowita
- skromna
- naiwana
Balladyna:
- fałszywa
- gotowa zabić dla władzy
- nie myśląca o uczuciach innych
- bezczelna
- leniwa
- chciwa
- zazdrosna o młodszą siostrę
- egoistka
- pewna siebie
- dumna

mam nadzieję, że pomogłem, jeśli coś jest nie tak, proszę pisać, poprawię - pozdrawiam
2010-03-11T21:52:09+01:00
Balladyna - arogancka , pewna siebie , chciwa , nieuczciwa , buntownicza , leniwa .
alina - miła , dobra , uczciwa , pracowita