Mam pytanie o prawa ucznia mam elektoniczny dziennik w szkole i 4 miesiące nauczycielka powiedziała że wstawia mi i koleżance jedynke za to że nie przyszłyśmy na konkursu ponieważ nie wiedziałyśmy na której lekcji jest.
Czy nauczycielka może wstawić ocene do dziennika po 4 miesiącach i jeszcze za coś takiego pliss o odpowiedź .

2

Odpowiedzi

2010-03-11T21:37:45+01:00
Nauczycielka nie powinna wstawić za coś takiego 1 , jeżeli nie był to konkurs obowiązkowy tylko same się do niego zgłosiłyście.Oceny wstawia się za wiedzę i nauke zdobytą na lekcji .W szkole na pewno jest rzecznik praw ucznia , porozmawiajcie z nim.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:38:17+01:00
Branie udziału w konkursach nie jest obowiązkowe i NIGDY w ŻADNEJ szkole nie można za to dostać jedynki, co najwyżej to punkty minusowe.Co do tego że wpisała to po 4 miesiącach to także się z tym nie zgadzam, nauczyciele muszą pisać "sprawozdanie" o punktach, ocenach,obecnościach ... z każdego miesiąca najczęściej jest to do 4-6 dnia nasępnego miesiąca