Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:37:28+01:00
Przedmiot: Historia.

1.Podaj datę powstania państwa Bizantyjskiego.
2.Kim była Kleopatra?
3.Podaj datę Chrztu Chlodwiga.
4.Czym zajmował się: senat, kwestorzy, zgromadzenia ludowe, dyktator?

To może tyle :) Takie pytania wymyśliłem :)
2010-03-11T21:38:12+01:00
Mi też by się przydały ale znam stronkę na której są ćwiczenia ale niestety do normalnych testów:
http://www.gwo.pl/
u mnie w szkole są programy na których są te egzaminy z poprzednich lat
ale takie coś też powinno być w gazecie nie pamiętam jak się nazywała :P
Przepraszam jeśli nie pomogłam ;/
2010-03-11T21:38:36+01:00
Napisz list do koleżanki lub kolegi opowiadając o tym jak uczestniczyłeś w obchodach Święta Czekolady...
może być, czy nie o to chodziło??? ODP.