Odpowiedzi

2010-03-11T21:37:14+01:00
Http://pl.shvoong.com/books/487604-bajki-robot%C3%B3w-bajka-maszynie-cyfrowej/

http://pl.shvoong.com/books/480105-bajki-robot%C3%B3w-trzej-elektrycerze/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:42:08+01:00
Http://pl.shvoong.com/books/480105-bajki-robot%C3%B3w-trzej-elektrycerze/ - trzej elektrycerze
http://pl.shvoong.com/books/short-story-novella/1754055-bajki-robot%C3%B3w-bajka-maszynie-cyfrowej/ - bajka o maszynie.....