Odpowiedzi

2010-03-11T21:40:12+01:00
V- prędkość
g- przyciąganie ziemskie
h- wysokość
Ek- energia kinetyczna
Ep- energia potencjalna
W- praca
S- długość ?
F- siła
2 3 2
2010-03-11T21:40:46+01:00
Domyślam się że chodzi o wartości związane z energią xD

v- prędkość
g- przyspieszenie ziemskie
h- wysokość
Ek- energia kinetyczna
Ep- energia potencjalna
W- praca
S- przesunięcie (droga)
F- siła
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:41:41+01:00
V- prędkość
g- przyspieszenie
h- wysokość
Ek- energia kinetyczna
Ep- energia potencjalna
W- praca
S- droga
F- siła
2 3 2