Odpowiedzi

2010-03-11T21:44:36+01:00
Pojazd w czasie 5s przebył drogę 100m.Oblicz wartość przyspieszenia pojazdu.


V = 100/5
V = 20 m/s

a = V/t
a = 20/5
a = 4ms²
2010-03-11T21:45:19+01:00
V=s/t
v=100m/5s = 20m/s

a=v/t
a=20m/s * 1/5s = 20m/5s² = 4m/s²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:47:37+01:00
Dane:
a=?
V=?
t=5s
s=100m

Rozwiązanie:
v=S/t
v=100m / 5s
v=20 m/s

a=V/t
a=20 m/s /5s
a=4 m/s kwadrat

Odpowiedź:Wartość przyspieszenia pojazdu wynosi 4 m/s kwadrat.