Odpowiedzi

2010-03-11T21:44:09+01:00
A) 8,2x+0,2*5,5=8,2x+1,1
b)8,2x+1,1=5,2
8,2x=4,1
x=0,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:45:38+01:00
A)x-liczba cukierków
x*8,2+0,2*5,5
B) x*8,2+0,2*5,5=5,2
8,2x+1,1=5,2
8,2x=5,2-1,1
8,2x=4,1
x=0,5 kg
1 2 1
2010-03-11T21:46:41+01:00
Ania kupiła x kg cukierków po 8,20 za 1 kg oraz 0,2kg po 5,50zł za 1kg.
A)zapisz wyrażeniem algebraicznym, ile zapłaciła.
B)ile kupiła cukierów po 8,20 jeśli rachunek wyniósł 5,20zł.

a) 8,2x+(5,5x0,2) 8,2x+1,1
b) (5,2- (5,5x0,2)):8,2=(5,2-1,1):8,2=4,1:8,2=0,5