W kapeluszu sa kroliki biale i szare. krolikow szarych jest dwa razy wiecej niz bialych. Prawdopodobienstwo wyciagniecia z kapelusza krolika bilaego jest rowne 2/6. zatem prawdopodob. wyciagniecia z kapelusa krolika szarego jest rowne...?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:45:43+01:00
X - biale
2x - szare

biale 2/6 a po skroceniu 1/3
szare 4/6 a po skroceniu 2/3
3 3 3
2010-03-11T21:46:23+01:00
2010-03-11T21:46:53+01:00