Odpowiedzi

2010-03-11T21:52:13+01:00
2010-03-11T21:54:53+01:00
Polscy żołnierze zdobyli somosierre w ciągu 8min. Zakończyła się zdobyciem wąwozu przez polskich szwoleżerów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:57:15+01:00
Bitwa pod Somosierrą - wygrana armii Napoleońskiej.
Polacy (ok.125 szwoleżerów) szarżowali na baterię 4 dział.
Dzięki tej szarży Napoleon wygrał bitwę. Wygrana bitwa pozwoliła Napoleonowi marsz na Madryt i dokonać ostatecznego podboju Hiszpanii.