Odpowiedzi

2010-03-11T21:52:23+01:00
Na gazetce Wielkanocnej na pewno powinna byc mowa o zmartwychwstaniu Chrystusa. O tym jak zmarł na krzyżu i trzeciego dnia powstał z martwych.
Można opisac potrawy jakie się wkłada do koszyczka wielkanocnego, np. że jajko jest symbolem nowego życia, a sól chroni przed zepsuciem.
2010-03-11T21:52:28+01:00
-powinna zawierac wszystkie informacje dotyczące obrzędów wielkiego tygodnia
-pieśni i modlitw gorzkich żali
-opis drogi krzyżowej
-kiedy poświęcane będą pokarmy
-jakieś przepisy na świąteczne potrawy ,najlepiej te tradycyjne
-tradycje polskie świat wielkanocnych
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:30:07+01:00
Gazetka wielkanocna powinna zawierać:
- opowiadanie o zmartwychwstaniu Jezusa Chrystusa
- informacje o świętach wielkanocnych, jak spędzać czas z rodziną
- jakie są zwyczaje i tradycje wielkanocne
- może być napisane jak robić wielkanocne pisanki i haftowane obruski z zajączkiem
- dlaczego dla Kataloków tak ważne jest święcenie potraw
- życzenia wysłanych przez ludzi do bliskich
- opinie co np. dzieci sądzą o świętach wielkanocnych
- może być też przepis na jakąmś wyjątkową potrawę wielkanocną
2 5 2