Odpowiedzi

2010-03-11T21:53:40+01:00
Dane
1800 -n
60 -t

Wzór n/t=Hz

1800/60=30Hz
4 4 4
2010-03-11T21:59:12+01:00
T-okres ,czas jednego pełnego obrotu;
T=60[s]/1800[obr.]=1/30[s];
f=1/T;[1/s]=[Hz];
f=1/(1/30);
Odp.Częstotliwość wynosi f=30[Hz].
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:01:53+01:00
Dane:
n=1800 razy
t=1 min=60s
szukane:
f=?
f= n/t
f=1800/60s
f=30 [1/s]
f=30Hz
odp:częstotliwość prądu wynosi 30Hz.
4 5 4