Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:53:52+01:00
Ech... mam nadzieję że Staś znowu nie będzie mną trzaskał. Och... oby dzieci tylko nie bawiły się w ganianego, zawsze gdy biegają wokół mnie bolą mnie moje pordzewiałe zawiasy. Mój właściciel pan Andrej w końcu mnie naoliwi.





Pozdro :D
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T21:54:52+01:00
Jestem otwierana czasem powoli delikatnie czasem z popularnego ``kopa`` stosowanego w szczegolności przez młodych ludzi jestem metalowa nnie boję sie wiatrów ani mrozów
1 1 1
2010-03-11T21:54:58+01:00
Furtka:
Ach co to by było, gdyby ten chłopiec nie zamknął mnie.
Czasem myślę, że wyrwią mi zawiasy... Dobrzy są
ludzie bo dbają o mnie: pomalują mnie, wyczyszczą z kurzu.
Dziękuje wam ludzie!
3 5 3