Odpowiedzi

  • bleh
  • Początkujący
2010-03-11T21:53:24+01:00
Coz za piekny obraz.
Bardzo ladny kwiatek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T21:53:48+01:00
Na początku roku szkolnego byłem dobry z matematyki, teraz, dzięki ćwiczeniom jestem coraz lepszy.

Mój kolega nie był złym człowiekiem, ale teraz, gdy wdał się w znajomość ze starszymi chłopakami staje się coraz gorszy.
2010-03-11T21:53:53+01:00
Ona Byla Bardzo ładna
Każdy z nich jest przystojny
Ola jest mniejsza od kasi