Odpowiedzi

2010-03-11T21:57:34+01:00
Jeśli człowiek pracuje to sam się rozwija intelektualnie,także korzysta społeczeństwo ,ponieważ gospodarka się rozwija,nie ma bezrobocia,wszyscy mają dochody,płacone są podatki,a wtedy w miastach są inwestycje.Budowane są nowe osiedla,domy boiska,szkoły.Wszystkim się żyje lepiej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:04:34+01:00
Moim zdaniem każda praca ma wymiar społeczny, ponieważ każdy pracujący przecież zarabia pieniądze nawet sprzątaczka. Sama na siebie zarabia. Nie potrzebuje niczyjej łaski. Nie musi się nikogo prosić o pieniądze. Z tego można wywnioskować, że każda z tych nawet najgorszych prac, z których jest najmniej dochodów można dać jakiś wymiar społeczny.

mam nadzieję, że praca się przyda, jeżeli coś nie jest tak jak trzeba, proszę pisać, poprawię - pozdrawiam