Odpowiedzi

2010-03-11T21:56:28+01:00
Katolik wirzy ale nie praktykuje, chrzescijanin wierzy i praktykuje, modlac sie czy tez chodzac do kościoła.. :D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:21:56+01:00
Chrześcijanin to osoba ochrzczona która praktykuje ,chodzi do kościoła,przyjmuje komunię,modli się gorliwie,pomaga biednym i ubogim.
Katolik to osoba która należy do tej wiary,bo został ochrzczony ,przyjął pierwszy sakrament i bierzmowanie,ale na tym koniec.
1 1 1