Odpowiedzi

2010-03-11T22:12:18+01:00
Tak gdyby ich nie było nie mozna by roztrzygac sprawiedliwie spraw

Wymiar sprawiedliwości- działalność państwa sprawowana przez niezawisłe sądy, które rozstrzygają konflikty prawne w drodze procesu. W Polsce wymiar sprawiedliwości sprawują: Sąd Najwyższy, sądy apelacyjne, rejonowe, wojewódzkie, szczególne.
2010-03-11T22:13:34+01:00
Tak ponieważ bez sprawiedliwości byłby całkowity bałagan,a tak to pijani kierowcy są karani,bandyci skazywani,a ludzie są pewni ,że przestępcy nie będą chodzic bezkarnie po ulicach.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:13:48+01:00
Człowiek potrzebuje określonych norm i zasad postepowania. Gdyby prawo nie istniało na świecie panowałby kompletny chaos. Ludzie postępowaliby według własnych zasad, nie zawsze poprawnych i etycznych.