Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:08:59+01:00
Hormony wydzielają sie w większych ilościach, odczuwamy silne emocje, sprzeczne ze soba i nie bardzo wiemy jak sobie z tym radzic, więc się wyżywamy i za bardzo duzo nie myslimy w czasie przyszlym tylko o teraźniejszości.;]
2010-03-11T22:11:30+01:00
W okresie dojrzewania w ciele nastolatków buzują hormony,które powodują nagłe zmiany zachowania,wybuchy agresji,płaczliwośc.Sa skłoni do depresji co w ostateczności moze doprowadzic do popełnienai samobójst,anoreksji czy innych chorób psychicznychz którymi sami nie potrafią sobie poradzić.Wymagana jest wtedy szybka interwencja osób bliskich,co nie zawsze jest mozliwe.