Odpowiedzi

2010-03-11T22:09:52+01:00
Mysle ze to jest pulapka. Najpierw mas zmoze i pieniadze na wszystko lecz pozniej musisz wszystko splacic i to jeszcze z vatem. Lepiej troche poczekac az bedziesz mial pieniadze niz pozniej splacac to przez dlugie lata.
2010-03-11T22:11:07+01:00
I jedno i drugie:
- jeśli kredyt jest zaciągnięty i wykorzystany w odpowiedni, przynoszący dochód cel to wtedy jest szansą na dobry start np. w biznesie
- natomiast jeśli zaciągnięty kredyt nie zaowocuje dochodami jest wtedy pułapką, gdyż jeszcze bardziej pogrąża, ponieważ doliczane są odsetki

proszę ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:13:01+01:00
Kredyt ma swoje pozytywne cechy, ale posiada też negatywne. Jeśli człowiek dobrze się nie zorientuje o co chodzi w umowie kredytowej to może wpaść w pułapkę np. procentową. W umowie może być napisane że przez 24 miesiące płacimy 3%, a potem wzrastają one do 12% przy czym człowiek zaczyna bankrutować i nie ma już środków do życia, bo musi opłacać pułapkę w którą się wplątał. Jeżeli zaś umowa jest zgodna z naszymi oczekiwaniami i jesteśmy pewni że damy radę spłacić kredyt to oczywiście jest on szansą na rozwój firmy czy innych działalności.