Odpowiedzi

2009-10-24T16:05:41+02:00
Już w dawno temu (około 5v p.n.e) starozytni ludzie zaczęli urządzac pogrzeby ludziom .Oznaczało to że wierzyli w życie pozagrobowe .My ludzie 21v tez chowamy ludzi w grobach.Odwiedzamy ich na cmentarzach,pielęgnujemy ich groby.Trzeba pamietac o zmarłych ponieważ oni odwdzięczą sie nam modlitwą za nas w niebie.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:06:35+02:00
1. Teza- Moim zdaniem warto pamiętać o zmarłych.
2. Argumenty
- nie powinniśmy zapomnieć o zmarłych, zwłaszcza gdy za życia były nam bliskie i kochane
- dla własnego poczucia szczęscia, nadziei, że te osoby są z nami,
- dla szacunku zmarłych
- ku ich czci
3. Potwierdzenie tezy- Powyższe argumenty potwierdziły moją tezę.
2 1 2