Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:16:00+01:00
Długość fali oznaczę przez d

więc
d=V/f
fd=V
V=660Hz*0,5m(cm zamieniasz na metry)
v=330m/s
1 1 1
2010-03-11T22:24:50+01:00
Witam
dane f=660Hz, L=50cm=0,5m,
szukane v
podstawowe równanie fali
L = v *T.......T = 1/f
L = v/f
v = L *f = 0,5m *660 Hz = 330 m/s
Prędkość rozchodzenia się tej fali w powietrzu wynosi 330 m/s.

.........................pozdrawiam