Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:31:13+01:00
KF-wiązanie jonowe;
H2O-wiązanie kowalencyjne spolaryzowane;
CsCl-wiązanie jonowe;
MgBr2-wiązanie jonowe;
N2O3-wiązanie koordynacyjne ,typu spolaryzowanego;
CaS-jonowe;
NH3-wiązanie kowalencyjne spolaryzowane;
P4-wiązanie kowalencyjne.
2010-03-11T22:32:25+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
KF-------wiązanie jonowe
H₂O-----wiązanie kowalencyjne spolaryzowane
CsCl-----wiązanie jonowe
MgBr₂---wiązanie jonowe
N₂O₃----wiązanie kowalencyjne spolaryzowane
CaS-----wiązanie jonowe
NH³-----wiązanie kowalencyjne spolaryzowane
P₄-------wiązanie kowalencyjne (atomowe)
1 5 1