Odpowiedzi

2010-03-11T22:25:30+01:00
Holocaust to inaczej tępienie żydów w czasie II wojny światowej był często stosowany przez nazistów uważam że to jest zachowanie niewłaściwe gdyż każdy ma prawo do godnego życia
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:29:55+01:00
W Polsce używa się terminu Holokaust-Zagłada.

Polityka masowej zagłady, rozpętana już w połowie 1941, trwała ok. 40 miesięcy. Liczba żydowskich ofiar Holocaustu zwykle mówi się jednak o 6 milionach ofiar. Jedną trzecią tej liczby, czyli ok. 2 miliony, stanowiły dzieci. Liczba polskich Żydów wśród ofiar zagłady szacowana jest na 2,6 mln do 3,3 mln osób.

Holocaust stanowił próbę zagłady całego narodu przy użyciu metod przemysłowych, która nigdy wcześniej i później nie była przeprowadzona w takiej skali.
Według mnie to najgorsza zbrodnia jaką świat widział.
3 3 3
2010-03-11T22:40:06+01:00
Holocaust to tak naprawdę nazwa ofiary, spalonej doszczętnie, którą Żydzi składali na ołtarzu w czasach Starożytności. W czasie II wojny światowej stał się określeniem na masowe mordowanie ludności żydowskiej przez hitlerowskie władze III Rzeszy.
2 5 2