Odpowiedzi

2009-10-24T16:06:35+02:00
Chodzić na nabożeństwa boże zwłaszcza teraz kiedy jest pażdziernik na msze św. żyć jak dziecko boże - znaczy przestrzegać przykazań zarówno i bożych jak i kościelnych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:28:01+02:00
Żyć jak dziecko Boże oznacza żyć według przykazań. postępować jak Bóg nakazał i głosił. przede wszystkim praktykować życie chrześcijańskie ponieważ samym słowem nie staniemy się dziećmi Bożymi. Powinniśmy być gotowi oddać za Jezusa życie tak jak on to za nas zrobił. świadczyć i mężne bronic wiary. Byc konsekwentnym znaczy mieć świadomość grzechu i unikać go. wiedząc ze Bo nas kocha i wszystko nam wybaczy nie nadużywać Jego dobroci nawet drobnymi grzeszkami.