Odpowiedzi

2010-03-11T22:38:16+01:00
Stacja III
Pan Jezus Upada Po raz Pierwszy
Panie Jezu Twój upadek świadczył o osłabieniu i męce jaką przeżywałeś, mimo tego podniosłeś się i kroczyłeś dalej. W tej stacji drogi krzyżowej Prosimy Cię o to aby i nam nie brakowało sił aby pozbierać się z upadku i iść dalej do celu jaki sobie wyznaczyliśmy. Nie raz robimy cos ale ne kończymy tego bo nie wystarcza nam sił nie umiemy podjąć właściwej decyzji. Ty nas uczysz byśmy dążyli do wyznaczonego sobie celu nie zwarzając na przeciwności losu dziękujemy Ci za to.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:38:44+01:00
Stacja 1
Piłat był zmuszony do wydania wyroku skazującego Jezusa.
Tłum krzyczał ukrzyżuj Jezusa!
A przecież on miał wojsko mógł wypędzić cały tłum z placu św.Piotra.Mógł ogłosić inny wyrok!.Ale tego nie zrobił.
Samemu nie łatwo jest dać komuś wyrok.
Proszę miałem z tego bdb+ (5+)
Pozdro!!!
4 4 4
2010-03-11T22:48:33+01:00
Stacja IX
Trzeci upadek
Cel podróży jest już blisko. Upadasz za nasze grzechy, lecz nie poddajesz się. Wiesz, że należy wstać po każdym upadku. Chociaż bałeś się śmierci i bólu jak każdy człowiek wiedziałeś, że celem jest pokonanie śmierci i zabawienia świata. Ja też mam wiele celów w moim życiu i tak jak ty chcę zrobić coś dla innych. Proszę Cię o wytrwałość w wierze i miłości bliźnich.


Liczę na najlepszą ;** <33 =^.^=
2 5 2