Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T23:10:07+01:00
Moj stosunek do nauki jest bardzo pozytywny, szanuje i doceniam to że mogę się uczyć. dlatego staram się uczyć z myslą że inne dzieci w Azji czy Afryce nie mogą . To mi zawsze pomaga.
1 5 1
2010-03-11T23:11:29+01:00
Lubię naukę ponieważ, dzięki niej mogę zdobyć dobrą prace w przyszłości. Chociaż nauczyciele są surowi, doceniam to, gdyż chcą nas nauczyć jak najwięcej i wkładają w to dużo czasu, pracy i serca. Jedynie co mogłoby się z mienić w szkole to prace domowe na mniejsze.
2 5 2