Odpowiedzi

2009-10-24T16:06:59+02:00
Byc kameleonem to znaczy byc zmiennym na dobre i złe . Bycie kameleonem daje ludziom zmaine albo nawracanie przez nich
4 3 4
  • rdbb
  • Początkujący
2009-10-24T16:07:25+02:00
Być kameleonem znaczy nie wychodzić przed szereg. Daje to komfort ludziom niesmiałym
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T16:08:45+02:00
Być kameleonem to znaczy umieć się przystosować do każdej sytuacji.Człowiek kameleon to człowiek który w każdej sprawie sobie poradzi, czuje się swojo.
4 3 4