Odpowiedzi

2010-03-11T23:36:53+01:00
Pb= 4cm²
Pp=4+2=6cm²

P=4*Pb+Pp
P=4*4+6
P=22cm²
1 5 1
2010-03-11T23:37:53+01:00
Pp=6cm²
Pb=4cm²

Pc=2×6+4×4
Pc=12+16
Pc=28cm²
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T23:39:12+01:00
Graniastosłup ma 2 podstawy kwadratowe, a 4 ściany boczne są identycznymi prostokątami.
Pole 1 ściany bocznej:
Pb = 4
Pole podstawy:
Pp = Pb + 2 = 6
Całkowita powierzchnia:
P = 2Pp + 4Pb = 2*6 + 4*4 = 12 + 16 = 28 cm²
1 1 1